Szycie pochłonęło mnie bez reszty , rutyną staje się chwilka gdy najmłodsza ucina sobie popołudniową drzemkę , a starsza odjeżdża
w świat nauki. Ja mam wtedy troszkę czasu na walkę z trójkątami , która ku zdziwieniu gawiedzi sprawia mi niesamowitą frajdę :)))

wtorek, 8 października 2013

czy ktoś tu jeszcze zagląda ???

Pojęcia nie mam czy ktoś jeszcze zagląda do małej szwalni , ale posłusznie melduję , że jeszcze żyję :) Choć szycie girland zdecydowanie nie było ostatnio moją najmocniejszą stroną :(( Jeśli jednak mielibyście ochotę na taką właśnie girlandkę , uprzejmie donoszę , że jest dostępna :)


Jak zawsze złożona z 7 trójkątów o długości ok 3 m , cena 35 zł + wysyłka , może ktoś się skusi ???

6 komentarzy:

  1. zagląda zagląda, się nie martw
    tylko ty rzadko zaglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem wiem i mało mam na swoje usprawiedliwienie :(( Ot życie .. Tylko i aż ..

    OdpowiedzUsuń
  3. oczywiście, że zaglądamy!!! i czekamy z niecierpliwością na więcej postów! :D
    girlanda jak zwykle awesome! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. zaglądam chętnie

    OdpowiedzUsuń
  5. girlanda bardzo ładna! doskonały dobór wzorów!

    OdpowiedzUsuń

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...