Szycie pochłonęło mnie bez reszty , rutyną staje się chwilka gdy najmłodsza ucina sobie popołudniową drzemkę , a starsza odjeżdża
w świat nauki. Ja mam wtedy troszkę czasu na walkę z trójkątami , która ku zdziwieniu gawiedzi sprawia mi niesamowitą frajdę :)))

poniedziałek, 18 marca 2013

SZYCIOWY BLOG ROKU 2012 :)

Tak tak chyba oszalałam kompletnie , ale Kochane zdecydowałam się wystartować w konkursie :))) 

 
Nie będę pisać zbyt wiele, a jedynie słów kilka :) Jeżeli lubicie do mnie zaglądać, nabywać girlandy lub inspirować się ich kolorami czasem , lub po prostu podoba się Wam mój pomysł na relaks i wykorzystanie kolorowych kawałków dla urozmaicenia naszej szarej niekiedy rzeczywistości, lub jeśli po prostu  chciałbyście wygrać do szycia maszynę lub pozwolić ją wygrć i mnie :)) , zapraszam do głosowania O TUTAJ


Każdy internauta, który weźmie udział w głosowaniu podając dodatkowo swój e-mail, ma szansę wygrać jeden z 50 poradników Łucznika -„Proste i modne szycie”,„Uszyj w jedno popołudnie” lub najnowszy przewodnik „Patchwork krok po kroku”. Poradnik otrzyma każda 40 osoba, która odda ważny głos w konkursie i poda swój adres e-mail.

Dodatkowo głosujący internauci mogą wygrać 3 maszyny Łucznik ANNA 510. Wystarczy na profilu Facebook Łucznika    ( tutaj ) umieścić wpis, w którym należy podać na kogo się głosowało i uzasadnić swój wybór.

 

MIŁEJ ZABAWY I WSPANIAŁEGO TYGODNIA !!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...